Päiväon kääntynyt iltaan, huomenna sä tulet tänne, ehkä jo todella todella aikaisin=o))
Mun päiväni oli aikas kiireinenja juuri nyt tulin vasta kotiin, keitin vettä meidän YHTEISELLÄ uudella vedenkeittimellä=) Niin siis juon nyt kuumaa mehua kun olen vähän flunssainen muttta jotenkin mun oloni on parantunut eli en tiedä olenko tulossa sittenkään kipeäksi?! No kyllä mä huomenna kipeä olen kun kävin pitkästä aikaa pelaamassa sulkapalloa, luulin että en jaksaisi koko tuntia mutta se menikin todella helposti, aika outoa??

Eli Rakkaani, tänään oli mulla kiireinen päivä, hoidin työjuttuja joita oli todella paljon, sitten kävin hakemassa moottoripyöräni osat koska tarvitsen niitä tammikuun alussa kun alan taas viihtymään sen kimpussa, mutta sinä kyllä menet kaiken edelle joten ei tarvitse olla huolissaan=)
Sen jälkeen menin pelaamaan sulkapalloa ja sitten kaupaan yhteisen listan kanssa mikä puhelimessa tehtiin! Ostin muuten joulukinkunkin kun olen vasta yhden kerran kinkkua syönyt tänä jouluna, en oikein enään niin perusta joulusta kun sen yksin vietän kumminkin, ehkä tulevaisuudessa asia on toisin kun saamme kaikki asiat järjestymään ja voimme olla enemmän yhdessä! Meillä on vielä niin paljon mukavia / yhteisiä hetkiä edessämme, tiedän että pystyn tarjoamaan sinulle sen mitä sinulla on puuttunut vuosia, tai ehkä koko elämäsi ajan?!
Olen kyllä paljon jo sinulle antanutkin tiedän sen kun olet sen minulle itse sanonut.

Tiedätkö, RAKKAUS on ihanaa vaikka se joskus onkin meitä satuttanut, mutta myös ilman rakkautta emme kumpikaan olisi jaksaneet tätä yhteistä polkuamme kulkea! Rakkaus on antanut meille voimaa ja uskoa parempaan huomiseen ja paljon olemme edenneet jos mietitään  kaikkea olemme saavuttaneet=)

Ai niin, olit kaupassa mun mukana tai et niin aina kun olet tulossa tänne niin kauppalasku on tähtitietellinen kun vertaa mitä mun normaali ostamiset maksavat, Mut vain parasta sulle Suuri RAKKAUTENI =))))))))))))))))))))

Nyt sit olen kotona ja laitan saunan päälle, haluan käydä vähän saunomassa vaikka tiedän että huomenna saunomme aivan varmasti kanssa=) Unohdin muuten hakea tinat ja kauhan kun meidänhän piti viettää oma uusivuotemme vähän ennakkoon!
Koko ajan olet tänään ollut mun mielessäni ja koko ajan rakastun sinuun enemmän ja enemmän vaikka luulin jo että tätä enempää ei voi ketään rakastaa?!

KULTASENI, TULE PIAN TÄNNE MUN KAINALOON ETTÄ SAA PITÄÄ SUSTA KOVAA KIINNI.................................................................................................... ( T )