Minä täällä nyt ekaa kertaa, kello vaikka mitä ja huomenna menen "aamuun" töihin!!

Tänään oli taas mahtava yhteinen ilta, mukava oli käydä syömässä yhdessä vaikka meinasinkin kiukustua;) Mut uskon että ymmärrät syyt miksi kiukkuilen välillä, varottelin sua jo  ennen joulukuuta että mun hermo on varmasti koetuksella!! Eli mä valaisen nyt vähän lukioitakin että hermoilut liittyvät työhön ja siihen miten on kiire näin joulun alla.

 

Kulta,ihan pian helpottaa ja alkaa taas tavallinen tuttu ja turvallinen arki. Mä en oikein vielä tiedä mitä tänne oikein uskaltaa kirjottaa mutta uskoisin että se asia selkenee kunhan vähän opettelee tätä vähän ensin, mitään paljastavaa en toki uskalla laitaa.......

Toivottavasti tänään ostamani myöhäinen "joululahja" tuli tarpeeseen ja toivon että siitä on iloa pitkäksi aikaa=) Tiedätkö mitä? Pian on tiistai ja sä tulet mun luokse, mä odotan sitä niin paljon että et tiedäkkään! Tehdään yhdessä jotain todella hyvää ruokaa, saunotaan, ollaan yhdessä ja minä pääse sua RUPSUTTAMAAN :D se on mulle niin mieleinen tehtävä, enpä olisi uskonut että jään koukkuun jonkun ihmisen silittämiseen??!!

Nyt taitaa olla pakko alkaa suunnistamaan tuonne sängyn pohjalle että jaksan alkaa viikon pirteänä! Mieti  Rakkaani, nyt on menossa 3-vuosi siitä kun juteltiin ensimmäisen kerran, mieti miten pienistä asioista kaikki oli kiinni että edes tavattiin! Siksi uskonkin että näin oli tarkoitus tapahtua ja me koemme vielä niin paljon yhdessä kaikkea mahtavaa, mukavaa ja ihanaa=)) Olemme kokeneet jo nyt niin paljon asioita ja hetkiä mitä jotkut eivät koe koko elämänsä aikana, minulla on jo niin paljon uusia suunnitelmia ja asioita mitä haluan kokea kanssasi yms....

Nyt olen käynyt tekemässä tänne ensimmäisen siirtoni ja uskon että palaan aika pian takasin!

Alkaa olemaan pikku pakko mennä nukkumaan, mutta soitan sinulle vielä pienen puhelun että pääsen toivottamaan sinulle hyvät yöt ja kauniit unosen =o)

MUN RAKKAUTENI EI OLE VÄHENTYNYT SUA KOHTAAN, VAAN SE ON SYVENTYNYT JA MINUSTA TUNTUU ETTÄ RAKASTUN SUHUN PÄIVÄ PÄIVÄLTÄ ENEMMÄN JA ENEMMÄN, OLET OSA MINUA JA ME KUULUMME YHTEEN IKUISESTI, RAKASTAN SINUA PIENI IHANA MURUSENI......

 

Nyt hyvää yötä ja palailemisiin.                                                           [T]  

 

ps: Merkitsen omat kirjoitukseni  T-kirjaimella eiköstä vaan kulliseni ;)