Muutama kaunis viesti jonka olet minulle kirjoittanut.'

Viestit on vuoden sisään kirjoitettuja, ne vanhemmat olen jo poistanut, vaikka niin kauniita olivatkin.

Kun suljen silmäni, näen kauniin hymysi ja tähtien lailla tuikkivat silmäsi!Hymysi saa sydämeni sulamaan ja kaipaan sinua syliini.

Haluan silittää hiuksiasi,koskea pehmeitä huuliasi,kietoa käteni sinun ympärillesi!Olet kuin pala minua ja sinut tavattuani tunnen olevani taas kokonainen...haluan pitää sinusta lujaa kiinni.

29.10.2008 klo 19.05

Oot säkin muru!!!

29.11.2008 klo1.43

 

-.......(Alku poistettu),...Sä et tiedäkkään miten paljon nautin sun kanssa kirpputoreilla käynneistä,niin ja muutenkin tykkään sun kanssa shoppailla aivan älyttömästi.Elokuvat ,yhteiset ruuan laitot,piha-hommat ja lepääminen.Kaikki ne on mulle unelmaa ja etenkin se että saan sua rakastaa. Meidät on tarkoitettu yhteen ...mä tulen sun viereen ja silitän sua, siitä mä tykkään niin paljon.Kiitos kun jaksat vaikka silitän sua kai liikaa,...RAKASTAN SUA!!!

5.12 2008 klo 2.20

 

Hmmmm,..tämä bloki tulee täyttymään ihanista viesteistä. Mutta kuten aluksi sanoin, et elämä ole ruusuilla tanssimista. Tänne tulee varmasti paljon muitakin tuntemuksia. Kun molemmat kirjoitetaan, tulos voi olla melkoinen tunnekirjo.